Poliția Locală Timișoara a avut o activitate intensă pe parcursul anului trecut. Reprezentanții instituției informează că au avut de gestionat nu mai puțin de 16.500 de sesizări venite de la cetățeni. 6.282 dintre acestea au venit telefonic, 5.055 au fost depuse în scris sau transmise prin email, 4.695 au fost transmise prin intermediul primăriei, iar 474 prin intermediul formularului de contact de pe site-ul instituției. Față de anul anterior, numărul de sesizări a crescut cu 7.188.
De asemenea, Poliția Locală Timișoara transmite că încă de anul trecut a început un amplu proces de digitalizare la nivelul instituției. Astfel, au fost inițiate două module de sesizări, telefonice și web. Totodată, urmează ca în perioada imediat următoare să fie introdusă o secțiune nouă, de urmărire a stadiului în care se află sesizarea transmisă.
„Procesul de digitalizare a instituției continuă și în acest an, atât pe linie de sesizări de la cetățeni cât și pe alte linii, principalele obiective fiind scurtarea timpilor de reacție prin preluarea imediată a sesizărilor de către polițiștii locali aflați în teren, fapt care duce la gestionarea mai eficientă a petițiilor prin verificarea mai amănunțită acolo unde este cazul, crescând astfel timpul dedicat cetățenilor, motiv pentru care Poliția Locală încurajează folosirea acestor mijloace moderne de transmitere a solicitărilor”, a informat Poliția Locală Timișoara.