Primăria Timișoara nu își mai ia “‘țepe” de la administratorii de cimitire. Municipalitatea mai are de recuperat o bagatelă

Primăria Timișoara nu își mai ia “‘țepe” de la administratorii de cimitire. Municipalitatea mai are de recuperat o bagatelă

- in Administratie, Locale, Recomandari
0

După mulţi ani în care municipalitatea de la Timișoara s-a luptat cu firmele care gestionau cimitirele să îşi plătească datoriile, acum lucrurile par să meagă mai bine, conform viceprimarului Traian Stoia. Şi asta pentru că primăria şi-a luat măsuri de siguranţă şi le cer firmelor concesionare să îşi plătească redevenţa în avans, iar dacă nu o fac, contractul va fi reziliat. datorii încă mai sunt, dar acestea nu contează pe lângă țepele pe care și le lua în trecut Primăria Timișoara.

Se pare că plata redevenţei în avans i-a învăţat minte pe unii administratori de cimitire. La cimitirele din Calea Şagului, Lipovei şi Stuparilor nu există nici o datorie. Însă firmele concesionare ale cimitirelor de pe Calea Buziaşului şi Rusu Şirianu au reuşit să adune datorii.

„Avem o situaţie la ora actuală care ne arată că lucrurile stau infinit mai bine decât până acum din punct de vedere al plăţilor pe care firmele concesionare s-au obligat prin contract să le facă. Pentru Calea Şagului, Lipovei şi Stuparilor, firma concesionară are plăţile făcute integral. Pentru Calea Buziaşului firma concesionară a plătit parţial şi are o datorie de 1.192 de lei pe care o să fie obligată să o plătească urgent. Noi spunem să îşi facă plăţile integral conform contractului, iar plata concesiunii trebuie să fie o plată de 100 la sută. La Rusu Şirianu societatea concesionară are de achitat diferenţa dintre suma totală şi plata de 10.000 de lei făcută parţial”, a spus viceprimarul Traian Stoia.

La început de urmărirea veniturilor se ocupa un birou care nu prea reuşea să adune datoriile firmelor care gestionau cimitirele. Acum, de acest lucru se ocupă Direcţia Fiscală. „Acum urmărirea veniturilor se face infinit mai bine şi mai temeinic pentru că nu se mai ocupă un birou de nouă persoane ca înainte, ci se ocupă Direcţia Fiscală care are grijă inclusiv de întârzieri. Neachiatrea timp de o lună a concesiunii în integralitate duce la rezilierea contractului”, a mai spus Stoia.

Foto: Marius Augustin Leahu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *