Primăria Timișoara este dispusă să plătească o sumă mare de bani pentru a achiziționa servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție.
Sâmbătă, instituția a lansat o licitație publică privind „Delegarea de gestiune a Serviciului de salubrizare pentru activitatea de deratizare, dezinsecție și dezinfecție pe domeniul public al Municipiului Timișoara”.
Valoarea totală a contractului este estimată la aproximativ 16 milioane de euro, cu TVA inclus. Contractul ar urma să fie semnat pe o perioadă de 60 de luni.
„Conform Ordinului 82/2015 pentru aprobarea Regulamentului Cadru de salubrizare emis de Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, prestatorul va fi obligat să respecte în totalitate prevederile legale existente în domeniu, de a deţine avizele necesare şi autorizaţiile aferente, precum şi obligaţia de a respecta Regulamentul serviciului de salubrizare al Municipiului Timişoara, aprobat prin HCL 454/21.11.2017. Potrivit art. 3 din Legea nr. 101 din 25 aprilie 2006 actualizată a Serviciului de Salubrizare a localităţilor, principiile care trebuie să guverneze funcţionarea activităţilor de salubrizare sunt: asigurarea calităţii şi continuităţii serviciului şi dezvoltarea durabilă. În acest sens substanţele utilizate trebuie să aibă Aviz Sanitar eliberat de Ministerul Sănătăţii şi să se regaseasca pe lista aprobata de Comisia Nationala pentru Produse Biocide Durata contractului este de 5 ani”, scrie în anunțul de participare la licitație.
Termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 5 decembrie, la ora 15.00.