Poliția Locală Timișoara a organizat joi o ședință de lucru cu reprezentanții Consiliilor Consultative de Cartier din oraș, la care au participat și reprezentanți ai Inspectoratului Județean de Jandarmi Timiș.
Au fost prezenți la întâlnire un număr de 11 din cei 20 de președinți de consilii consultative de cartier. Principala temă de discuție a fost legată de problemele cu care cetățenii pe care președinții de consilii de cartier îi reprezintă le au în zonele în care locuiesc, acesta fiind de altfel și motivul pentru care Poliția Locală a făcut publică întâlnirea înainte de a se desfășura, astfel încât timișorenii să ia act de această întâlnire și să-și spună nemulțumirile. Au fost discutate probleme legate de circulație, parcări, deșeuri, animale cu sau fără stăpân etc, care au fost notate, și, în funcție de instituția căreia îi revine atribuția de a le soluționa, vor fi înaintate către acestea.
O altă problemă abordată a fost cea a evenimentelor care sunt organizate în cartiere, stabilindu-se împreună care sunt locurile în care sunt desfășurate zile ale cartierului, rugi etc, astfel încât să fie luate măsurile specifice prevenirii și combaterii faptelor care ar putea aduce atingere ordinii și siguranței publice la manifestările publice, aceasta în contextul internațional actual, dar și în cel al unor evenimente neplăcute care au avut loc recent în Timișoara la astfel de manifestări. Locațiile discutate vor fi menționate și în cadrul unei hotărâri de consiliu local care va fi promovată cu scopul securizării zonelor respective la manifestări și prevenirii incidentelor care ar putea avea loc. Reprezentanții Inspectoratului Județean de Jandarmi le-au prezentat președinților consiliilor consultative de cartier și care sunt obligațiile organizatorilor unor astfel de manifestări publice, astfel încât cei care se implică în organizare să respecte prevederile legale.