Și în acest an, timișorenii vor putea găsi mărțișoare pe străzile orașului. Primăria anunță că preia săptămâna viitoare cererile pentru comerț stradal cu ocazia zilei de 1 Martie.
„Începând cu data de 17 februarie, Primăria Timișoara dă startul înregistrării cererilor pentru emiterea avizelor necesare desfășurării activității de comerț stradal cu produse specifice zilei de 1 martie. Comercianții vor putea solicita aprobarea pentru a vinde mărțișoare, felicitări și miniaturi reprezentative în perioada 26 februarie – 2 martie”, a informat Primăria Timișoara.
De lunea viitoare, cererile se depun online, pe site-ul Primăriei Timișoara, la secțiunea Servicii – Comerț, Afaceri – Aviz 1 Martie, dar și fizic, la registratură (camera 12), în perioada 17 – 20 februarie.
Documentele necesare: cerere tip și copie BI/CI sau, în cazul persoanelor juridice, Certificat Unic de Înregistrare și Certificat Constatator. Pentru comercianții din Piața Victoriei și Piața Libertății, este necesar un document doveditor privind statutul de artist, un memoriu privind modalitatea de producere a mărțișoarelor și o simulare fotografică a exponatelor. Înregistrarea online a cererilor se va face după crearea unui cont pe cont.primariatm.ro, utilizând un număr de telefon valid.
Taxe și modalități de plată: taxa de autorizare: 92 lei; taxa de imprimat (pentru documentele eliberate la ghișeu): 8 lei; taxa de ocupare a domeniului public: 3 lei/mp/zi pentru Piața Victoriei, Piața Libertății, Ceas Floral, Str. Mărășești, Parcul Copiilor, 2 lei/mp/zi pentru restul orașului.