Elevii de 10 de la Școala nr. 2 din Timișoara

Elevii de 10 de la Școala nr. 2 din Timișoara

- in Educatie, Locale, Stiri
0

Zece elevi ai Școlii nr. 2 din Timișoara şi opt absolvenți au participat la Gala Excelenței Timişorene, organizată de Primăria Timişoara, la Filarmonica Banatul din Timişoara, vineri 15 noiembrie. Elevii au încheiat anul şcolar 2018 -2019 cu media generală 10.

La Gala Excelenței pentru copiii de nota 10 din Timișoara care a ajuns la cea de 8-a ediție au participat 614 elevi extraordinari.

Unitatea școlară cuprinde două corpuri de clădire: unul situat pe str. Mureș nr. 8, pentru clasele I-III și V-VIII, și unul pe str. Izlaz nr. 44-46, pentru clasele pregătitoare și a IV-a.

Spațiul educațional din clădirea de pe str. Mureș nr. 8 cuprinde 21 de săli de clasă, o sală de sport, teren de sport, 1 laborator de informatică, o bibliotecă școlară, 1 cabinet medical, cabinet de psihologie școlară și cabinet logopedic, toate fiind dotate corespunzător pentru desfășurarea activităților în condiții dintre cele mai bune. Laboratorul de informatică este dotat cu 30 calculatoare noi, conexiune permanentă la internet prin wireless și cablu, videoproiector, laptop, tablă SMART.  Mobilierul școlar se prezintă în condiții bune, spațiile școlare sunt amenajate astfel încât procesul instructiv-educativ să se desfășoare în cele mai bune condiții, existând și aparate de aer condiționat în majoritatea sălilor de clasă.

În clădirea de pe str. Izlaz nr. 44-46 sunt șase săli de clasă, sală de sport, cabinet medical, conexiune permanentă la internet prin wireless și cablu. Mobilierul școlar este în întregime nou, adaptat nevoilor școlarilor de vârstă mică.

Toate sălile de clasă din ambele corpuri de clădire sunt dotate cu videoproiector în poziție fixă, table magnetice, 15 laptop-uri, 7 fotocopiatoare și alte dispozitive IT, care sunt puse la dispoziția cadrelor didactice pentru desfășurarea procesului de învățământ. Baza materială mai cuprinde și 15 table interactive SMART BOARD, diferite modele, care sunt folosite în activitatea didactică.
Gh. MIRON