Ritmurile impuse de piesele timișoreanului geo Da Silva animează nopți întregi pe plaje însorite de zgomotul petrecerii.
DJ-ul timișorean care a început alături de fashion icon-ul DIDI (Serbia) un proiect muzical în toamna trecută, a trecut la ipostaza de producător – prima melodie compusă de timișorean pentru sârboaică fiind deja lansată cu un videoclip destul de scump pentru zona balcanică: 50.000 de dolari. Impactul piesei “Love in the Air” a convins-o pe DIDI să îi propună lui Geo colaborarea pentru încă cinci piese, prima fiind deja pregătită pentru lansare și filmarea videoclipului : “Tell me why?”.
“Tell me why ?” spune o poveste de dragoste. Producătorul a vorbit puțin și despre videoclip, spunând că va avea un buget pe măsura cântăreței, urmând a fi filmat în următoarele 2-3 săptămâni undeva în zona de resort balcanică – Muntenegru sau Grecia. Până atunci însă, fanii timișoreanului trebuie să se mulțumească cu Morena, piesa lansată acum câteva zile de Blanco y Negro Music, casa de discuri a artistului.
Cine este Geo Da Silva
Geo Da Silva și-a început cariera în 1994, ca și warm-up DJ în cluburile din Timișoara. Începutul aniilor 2000 îl prinde mixând în cluburile de pe malul Marii Negre. În 2004 s-a lansat în muzica dance, formând alături de alți 2 DJ formația “Funky DJs” trupă ce a scos pe piața românească hit-uri precum “Romania Dansează”, “Stai”, “Planet Funk” sau hit-ul “Loca”.
Recunoașterea internatională a lui Geo Da Silva a apărut de-abia în 2007-2008, odata cu apariția albumului solo și a turneului de promovare în 25 de tari – punctul de pornire fiind locul fierbinte al DJ-ilor din Grecia, Mykonos. Hit-ul “I’ll Do You Like a Truck” a ajuns in mainstream-ul de peste ocean, fiind folosit ca background pentru diverse seriale și sit-comuri – ca de exemplu serialul “The Office”, produs de NBC.
2014 în prinde pe Geo Da Silva într-un nou contract cu cea mai cunoscută casă de discuri din Europa, Blanco y Negro Music într-un duo dinamic format împreună cu Jack Mazzoni, un DJ italian ale cărui piese prind gustul clubberilor din “cizmă”. Primul single lansat în 2014 este Disco-Disco Good-Good în februarie 2014, videoclipul acumuland peste 1 milion de vizualizari pe Youtube si clasandu-se pe pozitii de top in clasamentele muzicale din Balcani. A urmat in vara 2014 Awela Hey, number one hit in topurile radiourilor spaniole – piesa având peste 5.000.000 de vizualizari pana in prezent, iar in noiembrie a lansat alaturi de DIDI un hit in spatiul iugoslav – Love in the Air, piesa mediatizata intens in tarile vecine. În ianuarie 2015, Blanco y Negro lansează pe piață piesa Na Ru Ney care a intrat in prima saptamana de la lansare in topul Maxima FM si Flaix FM, primele 2 radiouri iberice. Începutul de mai aduce o nouă piesă, Morena – care începe să fie din ce în ce mai ascultată în discotecile europene.