Federația Asociațiilor de Locatari Timișoara informează asociațiile de locatari-proprietari cu privire la faptul că Retim, societatea de salubrizare, va presta în continuare serviciul de colectare, transport, depozitare în oraș pe baza unui contract cu A.D.I.D.Timișoara pe o perioadă de 10 ani.
“Urmare a noului document câștigat de Retim, în perioada următoare, se incheie noi contracte cu utilizatorii (asociații de locatari/proprietari, persoane fizice, agenți economici). De aceea FALT a început negocierea contractului ce urmează a se finaliza cu fiecare utilizator, iar în momentul în care se va acceptă un document corect, FALT va informa din nou utilizatorii pentru a se semna noul contract, sau după caz, de a nu semna acel contract, dacă el conține unele prevederi care nu pot fi acceptate. Până la momentul în care se clarifică sau nu prevederile contractului rugăm asociațiile de locatari/proprietari de a da curs solicitării Retim de a pregăti anumite aspecte necesare. În acest sens se vor purta discuții cu fiecare asociație în parte, referitor la numărul de persoane, numărul de pubele, pubele care nu mai corespund, insuficiente, intervalul în care se ridică gunoiul, alte probleme ce le au asociațiile. Facem precizarea că stabilirea exactă a numărului de persoane este foarte importantă atât timp cât tariful pe persoană depinde de raportarea corectă a numărului de locatari. Rugăm asociațiile de locatari/proprietari, persoanele fizice care au probleme în relația cu Retim să ne sesizeze să le putem discuta cu conducerea Retim, pentru a găși o rezolvare cât mai corectă. Vă rugăm ca sesizările să fie în scris, cât mai bine documentate, pentru a putea să le prezentăm celor care ar putea să le rezolve. Mulțumim pentru înțelegere și sprijin”, transmit reprezentanții FAL Timișoara.
Gh. M.