Lucrările pe șantierul pasajului Solventul avansează. Conform viceprimarului Ruben Lațcău, se lucrează încă la cheson, structură în lungime de aproximativ 70 de metri și cu o lățime de 28 de metri, care în câteva luni va fi împinsă pe sub liniile de cale ferată, circa 70 de metri, fără oprirea traficului feroviar.
“Cu noi cartiere și cu presiunea a mii de mașini din periurban, închiderea inelelor de circulație e una dintre soluțiile pe care le implementăm pentru a reduce aglomerația și timpul pe care îl pierdem la volan, în tramvai sau pedalând. Avansăm pe Inelul IV Vest. În câteva luni, dacă vremea e bună și nu apar situații neprevăzute pe șantierul pasajului Solventul, începe împingerea tunelului pe sub liniile de cale ferată, circa 70 de metri, fără oprirea traficului feroviar. Se lucrează la cheson, o structură în lungime de aproximativ 70 de metri și cu o lățime de 28 de metri. Va urma împingerea pe sub calea ferată, operațiune complexă care va dura câteva luni, în funcție de ce se află în subteran, pe sub linii“, spune Ruben Lațcău.
La finalul investiției, pasajul în lungime de 87 metri, cu șosea cu două benzi pe sens, linie dublă de tramvai, trotuare și piste de biciclete, va asigura legătura între Dâmbovița și Ronaț.
Construcția pasajului Solventul are o valoare de 132 de milioane de lei, din care 89 de milioane de lei de la bugetul local și 43 de milioane prin Programul „Anghel Saligny”.