Noi posturi vacante în cadrul Primăriei Timișoara sunt scoase la concurs. Este vorba de cinci poziții, destinate profesioniștilor cu experiență, dar și tinerilor aflați la început de carieră.
Posturile scoase la concurs sunt pe perioadă nedeterminată, cu o durată a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, și sunt disponibile în următoarele departamente:
- Compartimentul Autorizații de Construire și Certificate de Urbanism Zona de Nord, Direcția de Autorizări și Control (Consilier, clasa I, gradul profesional superior) și
Compartimentul Autorizații de Construire și Certificate de Urbanism Zona Centrală, Zone de Construire Protejate – Direcția de Autorizări și Control (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant). Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 14 ianuarie – 3 februarie, iar proba scrisă va avea loc în data de 13 februarie; - Serviciul Management Organizațional (Consilier, clasa I, gradul profesional superior), Compartimentul Banca de date Urbană. GIS Control (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent) și Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate (Consilier, clasa I, gradul profesional superior). Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 15 ianuarie – 3 februarie, iar proba scrisă va avea loc în data de 17 februarie.
Dosarele se depun fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7. Detalii despre cerințe, atribuțiile posturilor și modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile AICI!