Stop apelurilor false! ISU Timiş explică cum se anunță la 112 o situație de urgență?

Stop apelurilor false! ISU Timiş explică cum se anunță la 112 o situație de urgență?

- in Eveniment, Locale, Stiri
0

Fiindcă de multe ori cetăţenii nu ştiu cum să procedeze atunci când trebuie să anunţe o situaţie care presupune intervenţia rapidă a autorităţilor, astfel, cu prilejul Zilei Internaționale a Apelului Unic de Urgență – 112, ISU Timiş a explicat toţi paşii care trebuie urmaţi atrunci când se anunță la 112 o situație de urgență.

1.Primul pas este acela de a transmite următoarele informații: ce urgență aveți, unde este urgența, unde vă aflați, cum vă numiți, de pe ce număr de telefon sunați.

2.Apoi, operatorul va evalua urgența dumneavoastră în funcție de informațiile primite și va transmite mai departe forțelor de intervenție abilitate în rezolvarea cazului respectiv. Dacă este nevoie de intervenția tuturor agențiilor, datele preliminare ale cazului vor fi transmise simultan, in maxim 2-3 secunde.

3.După furnizarea acestor date, trebuie să rămâneți la telefon pentru a fi puși în legătură cu agenția de urgență de care aveți nevoie și pentru a primi eventuale recomandări.

Dacă legătura cu numărul 112 se întrerupe, trebuie să anunțați din nou. Rămâneți calmi și răspundeți la toate întrebările!

Nu închideți până când nu vi se spune acest lucru!„, transmit reprezentanții ISU Banat.

Conform statisticilor STS, în anul 2017 s-au înregistrat aproape 1 mil de apeluri la 112, apeluri care au solicitat echipele de intervenție ISU.
Conform acelorași statistici, aproximativ 55% dintre acestea au fost false.