Pentru că eticheta vinde produsul, Grafoprint a mai investit un milion de euro în… etichete!

Pentru că eticheta vinde produsul, Grafoprint a mai investit un milion de euro în… etichete!

- in Economie, Locale
0

Compania Grafoprint a organizat vineri „Ziua Porților Deschise”. Obiectivul a fost de a face cunoscut mediului de afaceri din Timișoara, evoluția companiei de-a lungul timpului, a investițiilor făcute, dar și impactul acestora în comunitate. Timişorenii care au vizitat compania au avut ocazia să viziteze secţia de producţie şi au aflat noutăţi legate de domeniul tipografic, dar şi despre echipamentele de ultimă generaţie achiziţionate.

Grafoprint are o experiență de peste 24 de ani de activitate pe piața tipăriturilor, iar anul acesta a împliniti majoratul de când se situează pe primele trei locuri în topul firmelor din judeţul Timiş. ”Ne mândrim cu o echipă care răspunde prompt la toate solicitările de pe piața internă și externă oferind servicii de calitate, seriozitate și flexibilitate și nu în ultimul rând rapiditate. Investiția implementată recent, în valoare de peste un milion de euro, din care 250.000 euro nerambursabili, va crea 15 noi locuri de muncă. Astfel, până la sfârșitul anului, echipa Grafoprint va ajunge la 90 de membri, iar pentru anul care vine ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 30-35%, adică 5 milioane de euro in 2015”, spune administratorul companiei Grafoprint, Radu Dimeca.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *