Nicolae Bitea, noul director adjunct al Societății de Transport Public Timișoara. Care sunt primele probleme pe care le-a văzut

Nicolae Bitea, noul director adjunct al Societății de Transport Public Timișoara. Care sunt primele probleme pe care le-a văzut

- in Administratie, Locale, Slider, Stiri
1

Societatea de Transport Public Timișoara, mai exact fosta RATT, are de la sfârșitul lui decembrie un nou director general adjunct. Este vorba despre liberalul Nicolae Bitea.

Nicu Bitea este este consilier județean PNL la al treilea mandat, iar timp de șapte ani a avut funcții de conducere în cadrul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara. Bitea este director general adjunct al STPT din 27 decembrie. De numai câteva săptămâni la conducerea societății, liberalul Nicu Bitea a vorbit de câteva probleme în cadrul STPT.

Probleme în cadrul societății sunt nenumărate, dar în primul rând consider că este oportun faptul că Primăria Timișoara va susține în 2018 transportul public într-o măsură extrem de importantă. Va fi practic anul transportului public din Timișoara în ceea ce privește declarațiile primarului Nicolae Robu și lucrul acesta este de bun augur pentru noi. Suntem în așteptare a încă 13 tramvaie cvasinoi tip Armonia, totodată așteptăm diferența până la 20 de microbuze, în acest moment având 13 în cadrul parcului Societății de Transport Public din Timișoara. Suntem bucuroși că s-a încheiat lizingul pe tot ce înseamnă autobuze scurte, cu burduf și firobuze, au fost pe lizing până anul trecut în noiembrie. În cadrul societății trebuie să umblăm la partea salarii pentru angajați, pentru că în acest moment consider că salarii nu sunt cele mai îmbucurătoare, totodată trebuie să îmbunătățim și condițiile de muncă ale angajațiilor pentru că din ceea ce am văzut lucrurile nu sunt așa cum ar trebui să fie. Binențeles trebuie să avem grijă cu siguranța călătorilor în cadrul mijloacelor de transport în comun pentru că în primul rând călătorii trebuie să circule în siguranță. Avem un deficit între 20 și 30 de posturi de șoferi pentru transportul cu autobuze, în acest moment avem 75 de autobuze funcționale din care doar 55 putem să le folosim, și asta numai din lipsa personalului specializat, de aceea spuneam că trebuie să analizăm foarte clar mărirea salariilor în cadrul societății, pentru că dacă le mărim și oferim condiții de muncă normale automat și potențialii noștrii angajați se orientează spre noi”, ne-a declarat Nicolae Bitea.